pondělí 10. září 2018

Slaná cuketová buchta


Krásný den Vám všem! 😘 Rozhodla jsem se dát cuketě druhou šanci a tentokrát zvolila malinko jinou formu, jak ji do receptu zakomponovat, aniž by mi vadila její chuť, a světe div se ono to FUNGUJE! 👌 Naopak jsem zjistila, že jsem buchty udělala fakt málo, protože byla hned pryč 😄 Měla jsem ji i s sebou na svém výletě a bohatě mi stačila, na cestování mohu jen doporučit 😉 Nebo jen na zahnání chuti na slané 😊 

RECEPT na 9 porcí:

1 ks střední cukety
30 g papriky
70 g hladké špaldové mouky
20 g sýru Boryna 20%
20 g parmazánu
3 lžičky cottage
4 plátky šunky 
1 ks vejce
2 g kypřícího prášku 
Sůl 
Pepř 
Majoránka 

POSTUP: 

Nejprve nastrouháme cuketu na hrubo, stejně tak i papriku, Borynu, parmazán a šunku, dáme společně do mísy, přidáme cottage, mouku, vejce, kypřící prášek a nakonec sůl, pepř a majoránku podle chuti. Vše spolu pořádně promícháme a vylijeme na pečící papír na plech 😊 Pečeme cca 30 minut na 180°, zkrátka lehce dozlatova 😊

NUTRIČNÍ HODNOTY na jednu porci:

68 kcal
Bílkoviny 5 g
Sacharidy 7 g z toho cukry 1 g
Tuky 2,18 g z toho nasycené mastné kyseliny 1 g
Vláknina 0,32 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační! 😊

Žádné komentáře:

Okomentovat