sobota 15. září 2018

Smoothie Bowl


Dnešní ráno jsem se rozhodla, že si zpříjemním pořádnou snídaní, kterou jsem dlouho neměla, a proto jsem se rozhodla pro mojí oblíbenou smoothie bowl, kterou jsem milovala převážně v letní dny, ale proč si ji nedát už teď, když už tu máme to jaro 😊 No a jak na ni? 

RECEPT:

Mango 60 g
Jablko 30 g
Banán 30 g
Bluma 70 g
Ricotta 35 g
Arašídové máslo 1 lžička
Tvaroh 15 g
Protein 20 g (nemusí být)

OZDOBA:

Mango, jablko, tvaroh smíchaný s ricottou, banán a srdíčko z Bio Pekárna Zemanka.

POSTUP:

Je to velmi jednoduché, ovoce zbavíte od slupek, naházíte do mixéru a mixujete a mixujete. Poté přidáte trochu ricotty a tvarohu, což dodá tu dokonalou vláčnost a pro ochucení arašídové máslo. Poté jsem malinko dochutila proteinem, což ovšem není nutné.


NUTRIČNÍ HODNOTY bez zdobení:

Bílkoviny 23 g
Sacharidy 35 g z toho cukry 28 g
Tuky 10 g
Vláknina 6 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační! 😊

Žádné komentáře:

Okomentovat