úterý 11. září 2018

Snídaňová buchta

Jak jste na tom se snídaní, jste schopni si přivstat a něco dobrého si upéct, nebo dáváte přednost rychlovce? 😜 Já obvykle zapadám do té druhé skupiny, ale dneska jsem si řekla, že mě čeká den plný učení na státnice, a tak musím začít něčím pořádným! 😍 Takže jsem se hnedle vrhla k troubě a do mini formiček naházela, co jen mi přišlo pod ruku, a pořádně jsem se nadlábla 😊 Do toho jsem chtěla akutně vyzkoušet granátové jablko, které jsem konečně sehnala (když bydlíte na vesnici, dá to trochu zabrat 😂) a nutně jsem ho chtěla použít na fotky, protože se mi u všech vždy líbily 😉  Ve finále to ani tolik času nezabralo, 5 minut příprava, 30 minut pečení a tahle krása byla na světě 💕 A navíc díky kokosové mouce a proteinu nebylo vůbec nutné doslazovat a i tak to opravdu chutnalo úžasně a navíc má jedna buchtička jen 233 kcal! 😱 

RECEPT:

40 g ovesných vloček
20 g proteinu 
20 g kokosové mouky 
1/2 lžičky kypřícího prášku
60 g ricotty
1 ks vejce
60 ml mléka


POSTUP:

Ovesné vločky jsem si rozmixovala do hladké mouky a vše smíchala v jedné míse, potom jsem dvě formičky vymazala máslem a vysypala trochou jakékoliv mouky a nalila do nich těsto. Pekla jsem je na 180° cca půl hodinky. Pak jsem je vyklopila, polila rozpuštěnou hořkou čokoládou a nazdobila třešničkami a granátovým jablkem 😍 


NUTRIČNÍ HODNOTY na celý recept bez ozdoby:

467 kcal
Bílkoviny 37 g
Sacharidy 39 g z toho cukry 10 g
Tuky 16 g z toho nasycené mastné kyseliny 8 g
Vláknina 12 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační! 😊

Žádné komentáře:

Okomentovat