neděle 9. září 2018

Špaldová sladká pizza


Už delší dobu jsem měla chuť si po ránu dopřát mou oblíbenou snídaňovou pizzu, a tak jsem ji udělala tentokrát zase v jiném podání, nicméně stále stejně skvělou 👌 Navrch jsem namatlala kilo hořké čokolády, jinak bych to ani nebyla já, no a naskládala všechno možné ovoce, které mi přišlo pod ruku 😍 Strašně mě mrzelo, že jsem jí zvládla sníst jen z půlky, protože kdyby ve mě bylo ještě místo, klidně bych ji tam nasoukala celou 😀 Navíc když má 1 dílek jen 56 kcal! 😱😍
A co vy? Už jste zkoušeli nějaký můj receptík na sladkou pizzu? Tohle je totiž už třetí na mém profilu 😂💪


RECEPT:

40 g špaldové mouky hladké (může být klidně celozrnná)
40 g ovesné mouky (rozemleté ovesné vločky)
60 g bílého jogurtu
1 vejce
1 lžička kypřícího prášku
1 tabletka stévie (nebo jakékoli jiné sladidlo)
40 ml mléka (podle konzistence)

POSTUP:

Všechny ingredience smícháme dohromady, poté vylijeme na pečící papír a vytvarujeme z něj větší kolečko, necháme péct na 180° 15 - 20 minutek a po vyndání zdobíme čímkoli, co nám přijde k chuti! 😱 

NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 dílek bez ozdob:

56 kcal
Bílkoviny 3 g
Sacharidy 8 g z toho cukry 0,7 g
Tuky 1,5 g z toho nasycené mastné kyseliny 0,55 g
Vláknina 0,4 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační! 😊

Žádné komentáře:

Okomentovat