sobota 15. září 2018

Špaldové palačinky


Tak dnes přišla řada opět na palačinky, tentokrát jsem však neměla mléko, tak jsem si pomohla trochou smetany na vaření. Plnila jsem je bílým joguertem a trochou mého oblíbeného sugarfree MyProtein Sirupu 😍 Každopádně jsem chtěla vyzkoušet konečně to své modré barvivo po tom svém nepovedeném prvním pokusu, a tentokrát si myslím, že se celkem zadařilo. Pokud byste měli zájem, tak pro vás mám videorecept, jak právě toto modré barvivo připravit doma ze dvou surovin, stačí napsat do komentáře 😜 

RECEPT na 5 ks:

130 g špaldová mouka
45 g protein 
50 g smetana na vaření
30 ml voda
1 ks vejce
4 g olej
50 g lesní směs 
30 g bílý jogurt
20 g @myproteincz SUGARFREE Sirup
10 g mandle loupané 
1 lžička arašídového másla

POSTUP:

Smícháme mouku s vejcem, smetanou, vodou a proteinem a můžeme obarvit 😀. Poté na pánvi potřené olejem opékáme palačinky. Naplníme bílým jogurtem se sirupem, navrch dáme rozehřátou lesní směs, posypeme mandličkami, polijeme sirupem, a klidně můžeme přidat i arašídové máslo, protože to nesmí chybět 😄. 


NUTRIČNÍ HODNOTY na vše co vidíte na talíři:

983 kcal
Bílkoviny 61 g
Sacharidy 111 g z toho cukry 9 g
Tuky 33 g z toho nasycené mastné kyseliny 8 g
Vláknina 15 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační! 😊

Žádné komentáře:

Okomentovat