sobota 15. září 2018

Špenátová omeleta


No a po tak obrovské snídani, jako jste mohli vidět v předchozím příspěvku, jsem si musela dopřát trochu méně k obědu, a k tomuto účelu jsem zvolila omeletu, která se tvarem tak úplně nezdařila, jelikož a protože jsem použila jenom jedno vejce (abych už těch tuků neměla moc 😂), a samozřejmě se mi trhla. Ale rozhodla jsem se, že se s Vámi podělím i s neúspěchem, i když chuťově tedy byla výborná! 

RECEPT:

1 vejce (být Vámi, použiju 2 😂) Špenát čerstvý
Cibule (stačí tak 20 g)
Česnek
Parmezán 10 g
Sůl
Pepř 
Provensálské byliny

OZDOBA: 

Rukola a polníček

POSTUP:

Do misky dáme vejce, natrhaný špenát, nakrájenou cibuli a nakrájený či prolisovaný česnek, nastrouháme tam parmezán, osolíme, opepříme a přidáme koření dle chuti (já zvolila Provensálské byliny), všechno smícháme a vylijeme na pánev potřenou malinko olejem. 

NUTRIČNÍ HODNOTY:

133 kcal
Bílkoviny 11 g
Sacharidy 6 g z toho cukry 2 g
Tuky 8 g
Vláknina 1,5 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační! 😊

Žádné komentáře:

Okomentovat