úterý 11. září 2018

Špenátové palačinky


Zdravíčko, dneska se nám pěkně ochladilo co? Jsem si vylítla ven v tom, co jste viděli na videu (viz BIO - IGTV) a skoro ze mě visely rampouchy 😄 Ale nebudeme si kazit druhý letní den, takže si ho pojďme zpříjemnit jednoduchým výborným receptíkem na špenátové palačinky s takovouhle nádhernou barvou! 🌼 Hlašte se mi do komentařú, kdo rád špenát 😘 Já teda jo, ale to už jste si určitě všimli 😁

RECEPT na 4 ks:

150 g špaldové mouky
300 ml mléka
1 vejce
Špenátu, kolik chcete (já dala tak 90 g určitě) - použila jsem mražený, ale pochopitelně může být i čerstvý 
Sůl 

NÁPLŇ:

Mozzarella, rajčátka, bazalka, balzamiko

POSTUP:

V míse smícháme špaldovou mouku, mléko, vejce a sůl, vedle si rozmixujeme v mixéru špenát na jemno a přidáme ho do vzniklého těsta. Konzistenci můžeme případně doladit mlékem nebo naopak moukou 😊 Osmahneme na pánvičce z obou stran a podáváme s mozzarellou, rajčaty, případně bazalkou a balzamikem 😊

NUTRIČNÍ HODNOTY jen na těsto (v závorce na 1 kus):

790 kcal (198 kcal)
Bílkoviny 34 g (8,5 g)
Sacharidy 130 g (33 g) z toho cukry 17 g (4,25 g)
Tuky 15 g (3,75 g) z toho nasycené mastné kyseliny 5 g (1,25 g)
Vláknina 16 g (4 g)
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační! 😊

1 komentář:

  1. Špenátové palačinky miluji a je to jedno z mých nejoblíbenějších jídel. Vy máte ty palačinky ale tak krásně učesané a hebké. Prozradíte v čem je děláte? Já totiž uvažuji ( díky článku na testino ) o koupi palačinkovače a jestli tedy dělá takové palačinky, tak do toho určitě musím jít!

    OdpovědětVymazat