sobota 15. září 2018

Špenátové tortilly


Jak jsem včera slibovala, je tady recept na plněné špenátové tortilly, které mají ještě teď v @lidlcz v rámci Mexického týdne, a jsou za mě vážně moc dobré!Je to opravdu výborná sváča/oběd/cokoli co chcete, a kdo má rád špenát, určitě nebude váhat 😀 Použila jsem na ně česnekový dip, na který mě nalákala @ja_a_moje_nove_ja a rozhodně jsem nešlápla vedle! 😍 

RECEPT:

3 ks špenátové tortilly
60 g bílý jogurt 
1 stroužek česneku
Sůl
Pepř
2 plátky Šunka Prosciutto (taky lidl)
3 plátky sýru
2 ks vejce natvrdo

POSTUP:

Nejprve si uděláme dip, do malé mističky prolisujeme česnek, přidáme jogurt, osolíme a opepříme podle chuti. Následně tortilly pomažeme dipem, navrch dáme šunku, sýr, nakrájená vejce natvrdo na kostičky, a srolujeme. Já je ještě hodila na chvilku do domácího grillu, ale včera jsem je měla na studeno, a bylo to vynikající také!

NUTRIČNÍ HODNOTY na celý recept:

875 kcal
Bílkoviny 54 g
Sacharidy 72 g z toho cukry 5 g
Tuky 41 g z toho nasycené mastné kyseliny 17 g
Vláknina 1 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační! 😊

Žádné komentáře:

Okomentovat