sobota 15. září 2018

Těstoviny s medvědím česnekem

Slibovaný receptík na opět velmi jednoduché, ale zároveň opravdu chutné těstoviny, které jsem čirou náhodou potkala v @lidlcz a nemohla jsem je tam nechat. Jsem ráda, že jsem je koupila, protože jsou doopravdy vynikající. Jedná se o těstoviny značky DELUXE a nejsem si jistá, jestli jsou ve stálé nabídce Lidlu. Doplnila jsem je o pořádnou dávku bílkovin v podobě kuřecího prsa, více se dozvíte v receptu.

RECEPT:

7 g oleje
80 g těstovin s medvědím česnekem
200 g kuřecí prso
200 g špenátového protlaku 
40 g ricotty 
50 ml mléka
1 stroužek česneku
20 g parmezánu
sůl
pepř

OZDOBA: 

Salátový mix z Lidlu

POSTUP: 

Do vroucí osolené vody vložíme na 8 minutek těstoviny, občas promícháme. Kuřecí prso nakrájíme na kostičky, osolíme jak máme rádi a dáme na pánev s trochou oleje. Vedle v kastrůlku na troše oleje osmahneme česnek, přidáme špenátový protlak, ricottu, mléko, sůl a pepř. Poté přilejeme směs ze špenátu do kuřecích prsou, navrh posypeme nastrouhaným parmezánem a můžeme podávat s těstovinami.

NUTRIČNÍ HODNOTY na celý recept:

763 kcal
Bílkoviny 77 g
Sacharidy 72 g z toho cukry 7,3 g
Tuky 23 g z toho nasycené mastné kyseliny 8 g
Vláknina 11 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační! 😊

Žádné komentáře:

Okomentovat