sobota 15. září 2018

Tortilla muffins


Včera jsem se rozhodla zdělat zbytek svých špenátových tortill, přičemž jsem si vzpomněla, že jsem někde viděla tortilly v podobě muffinů, no a to mi samozřejmě nedalo, abych nevyzkoušela udělat nějakou svou verzi. Dokonce to dopadlo nad mé očekávání a je to zase - rychlé, chutné, zdravé, prostě ideální večeře 😊 

RECEPT na 6 muffinů:

1,5 ks tortilla (já použila špenátové z @lidlcz)
2 ks vejce
30 g paprika
30 g šunka
60 g mozzarella
sůl 
pepř

POSTUP:

Tortillu nakrájíme na čtvrtiny a každou čtvrtinu vtěsnáme do muffinové formičky. Vedle si připravíme do misky dvě vejce, které smícháme s paprikou nakrájenou na kostičky, stejně tak šunkou i mozzarellou. Dále osolíme a opepříme a vytvořenou směs vlijeme do připravených tortill. Necháme v troubě cca 15 - 20 minut při 150°.

NUTRIČNÍ HODNOTY na celý recept:

474 kcal
Bílkoviny 33 g
Sacharidy 26 g z toho cukry 3 g
Tuky 26 g z toho nasycené mastné kyseliny 11 g
Vláknina 0,51 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační 😊

Žádné komentáře:

Okomentovat