úterý 11. září 2018

Tvarohová pizza

Kdopak z Vás si ulítává na pizze jako já? 😍 Já vím, už třetí recept na pizzu, ale když mě baví zkoušet nová a nová těsta! Tuhle bych zařadila jako druhou nejlepší hned po špaldové (viz první pizza na mém profilu) a po ní hned následuje žitná (druhá pizza na profilu) 😀  V plánu mám ale rozhodně ještě květákovou 🙊  Pizza byla opravdu mooc dobrá, těsto bylo tenounké a zároveň ani moc pevné, ale dalo se to jíst klasicky rukama a upřímně jsem to čekala horší. Pokud ale chcete sázku na jistotu, rozhodně doporučuji tu špaldovou, ta je můj velký oblíbenec 😱 

RECEPT:

3/4 vaničky odtučněného tvarohu
40 g špaldové mouky 
1 ks vejce
Sůl

POSTUP:

Vše smícháme, vznikne ne moc husté těsto, rozprostřeme na pečící papír a pečeme na 180° cca 10 minut. Poté plech vyndáme, naskládáme na pizzu vše, co máme rádi (v mém případě šunka, mozzarella, cibulka, čerstvé oregano, rajčata s rajčatovým protlakem a provensálské koření) a dopečeme cca 5-10 minut, dokud nebude sýr pořádně rozteklý.

NUTRIČNÍ HODNOTY pouze na těsto:

349 kcal
Bílkoviny 32 g
Sacharidy 38 g z toho cukry 7 g
Tuky 7 g z toho nasycené mastné kyseliny 2 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační! 😊

Žádné komentáře:

Okomentovat