úterý 11. září 2018

Vanilková ovesná kaše


Jak já furt složitě vymýšlím, co si dát ke snídani, abych nesdílela každý den ovesnou kaši, tak jsem zpětně zjistila, že ovesná kaše tu díky tomu hroozně dlouho nebyla, no a tak jsem si dovolila ji zase udělat s lehkou obměnou. Ovesné kaše já osobně miluji snad ze všeho nejvíce, už jen pro to, že těch variací je nespočet. A já dnes vsadila na vanilkovou 💝  Ale můžu vám říct, že vyfotit ty růže v tom dnešním ranním větru bylo ke zbláznění 😂 

RECEPT:

40 g ovesných vloček
170 ml Soja Drink Natur BIO @dm_cesko
10 g vanilkový puding @droetker_cz
15 g vanilkový protein

OZDOBA:

@milka_czsk Oreo Sandwich
1 lžička arašídového másla @myproteincz
Jahůdky z @billa_cz 
Chia semínka 
Borůvky

POSTUP: 

V kastrůlku ohřejeme sojové mléko, přidáme vločky, puding a protein a mícháme do zhoustnutí. No a to je celé kouzlo 😃 

NUTRIČNÍ HODNOTY bez ozdoby:

311 kcal
Bílkoviny 22 g
Sacharidy 40 g z toho cukry 3 g
Tuky 7 g z toho nasycené mastné kyseliny 1 g
Vláknina 4 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační 😊

Žádné komentáře:

Okomentovat