sobota 22. září 2018

Volské oko s parmazánem

Tipů na večeři rozhodně není nikdy dost, a já konkrétně k ní mám nejradši vajíčka, ať už vařená, míchaná, nebo v podobě volského oka 👆 Ráda je dělám na spoustu různých způsobů, a tohle je právě jeden z nich a za mě asi i nejoblíbenější ❤ Navíc skvělá rychlovka, a ty já ráda! 👌 Jen k tomu přihodit ještě nějaký žitný chlebík 😍
A co nejraději večeříte vy?😊


RECEPT:

3 ks vejce
20 g cibule
1 stroužek česneku
5 ml olivového oleje
40 g domácího rajčatového protlaku
15 g parmazánu
4 plátky šunky
Sůl
Pepř
Ostrá paprika 

POSTUP: 

Nejprve jsem na kapce oliváče osmahla na kostičky nakrájenou cibulku s prolisovaným česnekem, k tomu jsem přidala na kostičky nakrájenou šunku, po chvilce přiklepla vejce, která jsem osolila, zvrchu jsem pokydala trochou rajského protlaku, posypala strouhaným parmezánem, opepřila a přidala trochu ostré papriky. 

NUTRIČNÍ HODNOTY:

400 kcal
Bílkoviny 33 g
Sacharidy 7 g z toho cukry 4 g
Tuky 27 g z toho nasycené mastné kyseliny 8 g
Vláknina 1 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační!

Žádné komentáře:

Okomentovat