úterý 11. září 2018

Zapečená ovesná kaše

Dneska jsem neměla zrovna náladu vymýšlet něco extra, ale už delší dobu jsem měla spadeno na tuhle ovesnou krásku, kterou jsem zahlédla u mé oblíbené @nikola.vincencova a akutně jsem potřebovala to vyzkoušet, protože zapečená ovesná kaše pro mě zní vážně jako sen 😱 No ale ještě jsem musela sehnat zapékací mističku středních rozměrů, kterou jsme u nás bohužel nevedli, no a kde jinde jsem na ni mohla narazit, než v @pepco_cz 😃 No a hned jsem ji zneužila a vytvořila tuhle dobrůtku, na které jsem si mimochodem vážně pošmákla 👌 Svůj podíl na tom má i banán, který po upečení dostane takovou úžasně intenzivní chuť, no prostě vyzkoušejte a dáte mi za pravdu 😇 

RECEPT:

50 g ovesných vloček
100 ml mléka
Půlka banánu
1/2 lžičky kypřícího prášku do pečiva
15 g proteinu
1 lžička arašídového másla

POSTUP: 

Do zapékací mističky dáme všechny ingredience kromě banánu a důkladně promícháme tak, aby konzistence byla tak akorát hustá. Navrch dáme rozříznutý banán a necháme v troubě rozehřáté na 180° cca 15 minutek. 

NUTRIČNÍ HODNOTY:

400 kcal
Bílkoviny 25 g 
Sacharidy 52 g z toho cukry 15 g
Tuky 10 g z toho nasycené mastné kyseliny 2,3 g
Vláknina 6 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační! 😊

Žádné komentáře:

Okomentovat