sobota 15. září 2018

Zapečené brambory s kuřecím


Víte jak jsem se Vás ptala na nejméně fotogenické jídlo? Já mám tedy jasno 😃  Dneska jsem se rozhodla pro takový rychlooběd, jelikož jsem neměla moc času, a tak mě napadlo, proč neudělat právě zapečené brambory, které tak miluji, ale neměla jsem je už ani nepamatuji.

RECEPT na 2 porce:

500 g syrových brambor
150 g kuřecích prsou
70 g smetana na vaření
75 g sýr Boryna 20% tuku
Sůl
Pepř
Provensálské byliny

POSTUP:

Brambory nejdříve uvaříme ve slupce do poloměkka, poté oloupeme a nakrájíme. Nakrájíme si i kuřecí prsa na kostičky a nasolíme. Do zapékací misky začneme vrstvit brambory, na to prsa, sýr trochu podlijeme smetanou, a takhle pokračujeme dokud nemáme navrstveno. Průběžně solíme a pepříme podle chuti, na závěr posypeme provensálským kořením. Poté pečeme na 150 ° cca 20 minut, dokud není kuřecí maso propečené. 

NUTRIČNÍ HODNOTY bez volského oka na celý recept:

883 kcal
Bílkoviny 70 g 
Sacharidy 83 g z toho cukry 5 g
Tuky 28 g z toho nasycené mastné kyseliny 18 g
Vláknina 8 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační! 😊

Žádné komentáře:

Okomentovat