neděle 9. září 2018

Zapečené francouzské toasty


Když jsem vymýšlela, co si tak dám na snídani, napadlo mě, že už jsem si dlouho nedělala francouzské toasty 😎 Ty jsem si totiž zamilovala hned na první dobrou ❤ Takže jsem si říkala, že bych je mohla zase krapet obměnit a rozhodla jsem se je zapéct 😊 A s radostí vám sděluji, že to byl opravdu čupr nápad 💡 Navíc rychlovka jako téměř vždy, takže mi nezbývá než Vám je jednoznačně doporučit 👌

RECEPT:

3 ks celozrnného toastového chleba
1 ks vejce
150 ml mléka
1 lžička skořice 
1 špetka soli
1 g mletého muškátového květu 

POSTUP:

Pokud máte kulatou menší zapékací formičku jako já, tak 3 chleby překrojte napříč na trojúhelníčky a vyskládejte formu po okrajích až do středu jako do tvaru růžičky, pokud máte jinou, tak podle vlastního uvážení 😄 Vedle si připravíme směs mléka, vejce, skořice, muškátového květu a špetky soli, kterou pořádně promícháme metličkou a chleby s ní pořádně zalijeme, klidně můžete použít i větší množství ingrediencí, mě to stačilo takhle 😊 Necháme zapéct 15 minut na 180°a poté dozdobíme 😊 

NUTRIČNÍ HODNOTY na celý recept:

356 kcal
Bílkoviny 18 g
Sacharidy 42 g z toho cukry 9 g
Tuky 12 g z toho nasycené mastné kyseliny 3,5 g
Vláknina 6 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační! 😊

Žádné komentáře:

Okomentovat