sobota 15. září 2018

Zelené smoothie


Dneska ráno na mě na facebooku vyskočilo, že je Den Země, což mě inspirovalo k tomu vyzkoušet své první zelené smoothie z "plodů země" 😀 A musím říct, že mě to celkem příjemně překvapilo. Ještě tedy nejsem ve fázi, kdy bych si troufla namixovat čistě jen zeleninu, takže jsem si pomohla zeleným jablíčkem, ale i přesto jsem s výsledkem byla velice spoko! 

RECEPT:

1 zelené jablko
100 g Salátový mix 
70 g ledový salát
30 ml voda (podle potřeby)

POSTUP:

Postup je opravdu jednoduchý, prostě to vše naházíme do mixéru nejdřív bez vody, rozmixujeme, a pak postupně přiléváme vodu do požadované konzistence, já ji měla malinko hustší.


NUTRIČNÍ HODNOTY:

112 kcal
Bílkoviny 2 g
Sacharidy 23 g z toho cukry 16 g
Tuky 0,3 g
Vláknina 6 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační! 😊

Žádné komentáře:

Okomentovat