pondělí 10. září 2018

Zeleninový kuskus s tofu


Tímhle příspěvkem bych Vám chtěla představit svou novou nejrychlejší a nejoblíbenější večeři, kterou jsem měla teď posledních pár dní pořád dokola s jedinou obměnou, a tou jsou různé druhy tofu 👌 Za mě tato fotka představuje jídlo, které mě zasytí, které mi chutná a které s radostí obměňuji a tím přicházím na nové a nové verze 😍 Není tomu však tak dlouho, co jsem se kuskusu i tofu úspěšně vyhýbala a neměla ponětí, že z toho jednou bude mé oblíbené jídlo :joy: No ale stalo se! 👍 A to díky @janca_bur , která mě na tento recept přivedla ❤ 
Jak jste na tom vy? Taky Vám občas trvá, než se k nějakému jídlu propracujete a oddalujete jeho vyzkoušení? A jaké jídlo to je? 😄 

RECEPT: 

80 g kuskusu 
70 ml domácího kuřecího vývaru (pokud nemáte, stačí vám voda, ale vývar to úžasně ochutí!) 70 ml vody 
100 g tofu (já vyzkoušela všechny možné druhy, ale za mě je 🔝 s medvědím česnekem nebo s chilli) 
50 g cherry rajčátek 
50 g červené papriky 
1 stroužek česneku 
20 g parmazánu 
Provensálské byliny 
Grilovací koření (používám s medvědím česnekem) 
Sůl 

POSTUP: 

Nejprve si v hrnci ohřejeme vývar, který zředíme vodou, osolíme podle chuti a zalijeme s ním kuskus připravený v misce, který přikryjeme pokličkou nebo prkýnkem a necháme stát, dokud se vývar nevsákne. Vedle si na pánvičku hodíme nakrájené tofu spolu s nakrájenými rajčátky, paprikou a prolisovaným česnekem, pár minutek mícháme, poté přidáme i nastrouhaný parmazán, hotový kuskus a promícháme spolu, nakonec dochutíme kořením a případně solí. No a to je celé 👍

NUTRIČNÍ HODNOTY: 

600 kcal 
Bílkoviny 41 g 
Sacharidy 72 g z toho cukry 5 g 
Tuky 17 g z toho nasycené mastné kyseliny 14,25 g 
Vláknina 1,7 g 
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační! 😊

Žádné komentáře:

Okomentovat