neděle 9. září 2018

Zeleninový kuskus se sušenými rajčaty


Dneska zase něco z mého bezmasého obědového menu, které tu už docela dlouho nebylo 😄 Po celovíkendovém grilování mám masa už nad hlavu (znáte to taky?) 😜 Jelikož se ségře od mého přítele narodil malý chlapeček, byl program na víkend jasný - grilování, zapíjení a veselení (na váhu vlezu tak za dva týdny 😄), tudíž jsem sáhla po něčem lehčím, co mi trochu zvedne mé černé svědomí 😂 Na druhou stranu je fakt, že bílkovin za tenhle víkend bylo až až 👍 Na fotce vidíte kuskus, který patří mezi mé oblíbené těstoviny, v kombinaci se spoustou zeleniny, která mi přišla pod ruku 😍

RECEPT:

60 g celozrnného kuskusu
30 g cibule
50 g cherry rajčat (červená, žlutá)
50 g papriky (červená, žlutá)
50 g sušených rajčat
10 g lahůdkového droždí
5 ml olivového oleje
Sůl 
Pepř
Medvědí česnek 

POSTUP: 

Nejprve si kuskus zalijeme horkou vodou, osolíme a necháme pod pokličkou vsáknout, mezitím na pánev kápneme trochu oliváče a osmahneme nakrájenou cibulku, přidáme nakrájená rajčátka, papriky a sušená rajčata, chvilku podusíme a přidáme lahůdkové droždí, osolíme, opepříme a přidáme oblíbené koření (u mě je to právě medvědí česnek). Když kuskus nasákl všechnu vodu, přidáme ho na pánev, promícháme a ještě chvilku podusíme. 

NUTRIČNÍ HODNOTY na celý recept:

409 kcal
Bílkoviny 16 g
Sacharidy 52 g z toho cukry 11 g
Tuky 13 g z toho nasycené mastné kyseliny 2 g
Vláknina 11 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační!

Žádné komentáře:

Okomentovat