úterý 11. září 2018

Žitná pizza

Řekněte mi, jakou zdravou verzi pizzy jste naposledy zkoušeli. Já jakožto velký milovník pizzy se snažím najít všechny možné zdravé alternativy, které by mi chutnaly, a tentokrát los padl na nekynutou pizzu z žitné celozrnné mouky. Abych pravdu řekla, více mi chutnala určitě špaldová (na kterou také naleznete recept na mém profilu), ale myslím si, že to bylo hlavně tím, že mám celkově radši špaldovou mouku 😊 Pro ty z vás, kteří upřednostňujete žitnou, by tohle mohlo být zajímavé 😉

RECEPT:

185 g žitné mouky celozrnné
1 špetka soli
50 ml vody
1 ks vejce

1 lžíce olivového olejeOZDOBA:


Rajčatový protlak
Šunka
Mozzarella
Provensalské byliny
Bazalka

POSTUP: 

Suroviny na těsto smícháme v míse a vyhněteme těsto, které na válu rozválíme a dáme na plech do trouby na 150° cca 10 minut. Poté plech vyndáme, ozdobíme co nám přijde k chuti a necháme dopéct dalších cca 10 minut.

NUTRIČNÍ HODNOTY pouze na těsto:

761 kcal
Bílkoviny 24 g
Sacharidy 140 g z toho cukry 0,17 g
Tuky 18 g z toho nasycené mastné kyseliny 3 g
Vláknina 0 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační! 😊

Žádné komentáře:

Okomentovat