neděle 7. října 2018

Česnečka

Přátelé, chtěla bych Vám popřát krásný a užitý prodloužený víkend! ❤ Pro některé z nás to znamená i nějaká oslavička nebo menší pařbička, tak jsem si říkala, že oprášit recept na česnečku bude právě vhod 😊 Mě se tenhle víkend žádná kocovina netýká, ale i přesto jsem na česnečku dostala hroznou chuť a musela jsem si ji udělat 😉 Oprášila jsem tedy starý recept mé milované babičky a pustila se do díla. Výsledek vidíte tady a já doufám, že někoho z Vás nalákám 😜 
Co vy, máte rádi česnečku a jakou polévku máte vůbec nejradši? 😘 

RECEPT 2 porce:

3 malé brambory
5 stroužků česneku
25 g cibule
600 ml vody
1 zarovnaná lžička majoránky
1 zarovnaná lžička kořenícího přípravku @podravka_slovakia
(lze vynechat)
1 zarovnaná lžička mletého kmínu
1 kapka olivového oleje
Sůl 
Pepř 

POSTUP:

Nejprve na kapce oliváče osmahneme v hrnci na drobno nakrájenou cibulku, poté přidáme na plátky nakrájený česnek a po chvilce zalijeme vodou, do které hodíme na kostičky nakrájené brambory. Přihodíme i kmín, kořenící přípravek, sůl a pepř a necháme vařit, dokud brambory nezměknou. Když jsou brambory uvařené, přidáme ještě majoránku, promícháme, pro větší říz můžeme prolisovat ještě jeden stroužek česneku a můžeme podávat. Navrch polévky můžeme ještě nastrouhat parmazán. Místo krutonků jsem si opekla celozrnný toastový chleba. Dobrou chuť! 😊 

NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 porci: 

118 kcal
Bílkoviny 3 g
Sacharidy 20 g z toho cukry 2 g
Tuky 2,5 z toho nasycené mastné kyseliny 0,3 g
Vláknina 2 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační!

Žádné komentáře:

Okomentovat