neděle 7. října 2018

Citronová maková palačinka

Ráno jsem měla chuť na něco extra rychlého a vzpomněla jsem si, že jsem si nedávno koupila mák, který zatím leží ve špajzu bez hnutí 😄 Tak jsem smíchala vše co mi přišlo pod ruku, přidala jsem mák a byla jsem spoko 😊 Taková rychlovka co neurazí 👌

RECEPT na 3 ks:

40 g rýžové mouky
40 g špaldové hladké mouky
Špetka soli
1 vejce
Citronová šťáva 
Citronová kůra 
1,5 lžičky máku celého 
2 g skořice 
1 lžička kokosového oleje
1 g kokosového cukru
110 g sojového mléka z @dm_cesko

POSTUP:

Vše pouze smícháme, podle chuti něco přidáme a něco ubereme a dáme smažit z obou stran na pánev lehce potřenou kokosovým olejem, poté jsem naplnila tvarohem s trochou marmelády a navrch nasypala mrazenou lesní směs 😍

NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 palačinku bez náplně:

168 kcal
Bílkoviny 7 g
Sacharidy 22 g z toho cukry 1 g
Tuky 6 g z toho nasycené mastné kyseliny 2,2 g
Vláknina 1 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační!

Žádné komentáře:

Okomentovat