neděle 7. října 2018

Domácí špaldové ravioly


Tak tenhle oběd byl přátelé tak dokonalý, že jsem ho měla hned druhý den znovu! 😍 Já mám těstoviny celkově strašně ráda, ale nejlíp stejně chutnají ty, co si uděláme doma 👌 A tyto ravioly jsou toho důkazem 😊 Navíc to není nic extra těžkého, zvládne to i úplné vemeno jako jsem já 😂 A k tomu si dovnitř můžete dát vlastně cokoli, co máte rádi, takže úplně skvělý tip na super obídek 👆 Inspiration by the one and only @biancazapatka ❤ 

RECEPT 2 - 3 porce:

Těsto:

130 g špaldové mouky hladké
70 g špaldové mouky celozrnné (klidně dejte jen hladkou)
25 g olivového oleje
90 g vody
Sůl

Náplň: 

Špenát + Ricotta + Parmazán + Sůl + Pepř 

POSTUP:

Začneme těstem. Na něj si smícháme špaldovou mouku spolu s olivovým olejem, osolíme podle chuti a postupně přilejeme vodu tak, aby vzniklo nelepivé těsto držící při sobě. Mě ta voda vyšla na těch 90 g. Na náplň si smícháme ricottu se špenátem, nastrouhaným parmezánem, solí a pepřem v poměru, jak nám to chutná. Vzniklé těsto pořádně prohněteme a přeneseme na pomoučněný vál, kde ho rozválíme v tenkou placku. Pomocí skleničky vykrajujeme kolečka. Doprostřed kolečka dáme lžičku náplně, přehneme pravý okraj na levý, malinko kraje prstem přilepíme k sobě a pomocí vidličky je spojíme (a jako třešnička na dortu nám vzniknou ozdobné čárečky 😂). Takhle to opakujeme, dokud nedojte těsto, a vzniklé ravioly hodíme do vroucí osolené vody, dokud nevyplavou na povrch. Na povrchu je ještě minutku necháme a vyndáme. Podávala jsem s na plátky nakrájenými žampiony osmahlými na trošce oliváče a česneku. 

NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 porci:

580 kcal
Bílkoviny 26 g
Sacharidy 69 g z toho cukry 4 g
Tuky 21 g z toho nasycené mastné kyseliny 7 g
Vláknina 4 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační! 😊

Žádné komentáře:

Okomentovat