neděle 7. října 2018

Fit kremrole

Krásný večer, dneska tu mám můj oblíbený dezertík z dětství, kterým jsem si opět připomněla svou milovanou babi, která ho moc ráda dělala, ale pochopitelně v té "plnohodnotné" verzi 😂 Která je co si budem prostě 🔝 Na svou obranu ale, tyhle kupodivu nebyly vůbec špatné, ba naopak! Sama jsem se divila, že byly opravdu křehoučké, čemuž jsem nevěřila snad ani minutu 😄 A chuťově pohádka přátelé, stojí za hřích 👌 Jinak se omlouvám za fotku, ale vzhledem k tomu, že občas fotím ve spěchu, a zároveň vás o ten recept nechci ochudit (protože kdybych to odložila, modelky na focení by rázem zapluly do břicha mé rodiny 😄), holt občas upřednostním trochu jednodušší čančání 🙊
A jaký je váš vztah s kremrolemi? 😁 

RECEPT:

Těsto:

210 g špaldové mouky hladké
30 g kokosového oleje
60 g ricotty
2 žloutky
90 g mléka

Náplň:

3 bílky
Kokosový cukr podle chuti 


POSTUP na 30 malých kremrolí (mam malé trubičky 😂):

 Do mísy si dáme špaldovou mouku, k ní přilejeme rozpuštěný kokosový olej, přidáme 1 a 3/4 žloutku (do 1/4 cmrdneme trochu vody a necháme stranou na potření kremrolí), ricottu a postupně přilijeme mléko tak, aby vzniklo těsto, které bude držet dobře pohromadě (mělo by to být těch 90g) a pořádně prohněteme. Poté si rozdělíme těsto na 2-3 části, každou zvlášť rozválímena tenkou placku, rádýlkem nakrájíme na pravidelné pásky a ty omotáme po jednom pásku na kovové trubičky, které předem důkladně pomažeme kokosovým olejem. Pak jsem poskládala na plech na pečící papír a pekla na 180° hezky dozlatova, poté nechala vychladnout a stáhla je z trubiček. Na krém jsem si nejprve chvilku předšlehala bílky, pak jsem nad hrncem s vroucí vodou došlehávala a postupně přisypávala kokosový cukr. Bílky jsem šlehala v menším hrnci, který pasoval do hrnce s vroucí vodou, abych sníh šlehala nad parou z vody. S cukrem jsem bílky vyšlehala do tuhého sněhu. Pomocí cukrářského sáčku jsem vychladlé kremrole naplnila a nechala náplň ztuhnout. 

NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 malou kremroli:

55 kcal
Bílkoviny 2,3 g
Sacharidy 7 g z toho cukry 1,3 g
Tuky 2 g z toho nasycené mastné kyseliny 1,2 g
Vláknina 0,05 g

Žádné komentáře:

Okomentovat