neděle 7. října 2018

Muffiny s překvapením

Dneska se mi fotka moc nepovedla, ale za to ten obsah byl skvělý a taky po něm za chvíli nebylo ani stopy ❤ Já jak miluju čokošku tak tohle bylo prostě něco pro mě, takže pokud jste na tom stejně, určitě tento recept taky oceníte 👌Navrchu je zdobí úžasná čokoláda značky @handsoffmychocolate , kterou seženete na e-shopu @promlsouny 😍 Akorát mi přijde, že muffiny už nejsou takovým hitem, co bývaly, taky se Vám zdá, že už po nich pomalu pes neštěkne? 🤔
 

RECEPT na 5 - 6 ks:

Těsto:

100 g ovesných mletých vloček
5 g kakaa
30 g čokoládového proteinu
70 g ricotty
50 g tvarohu
2 vejce
1 banán 
20 g arašídového másla

Náplň:

Mascarpone + Ricotta + Tvaroh + Kakao + Čoko protein + Med 

POSTUP: 

Na těsto si smícháme rozmixované ovesné vločky, kakao a čokoládový protein, přidáme ricottu s tvarohem, rozmačkaným banánem, přiklepneme vejce a arašídové máslo. Pořádně promícháme a vlijeme fo muffinových formiček. Pekla jsem cca 25 - 30 minut na 180°, mezitím jsem si připravila krém smícháním ingrediencí podle vlastní chuti a nechala jsem ho chvíli v ledničce. Poté jsem muffiny nechala vychadnout, vydlabala jsem malinko prostředku a plninla krémem nejprve dovnitř a pak ozdobila i nahoře. 

NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 muffin:

255 kcal
Bílkoviny 19 g
Sacharidy 19 g z toho cukry 6 g
Tuky 12 g z toho nasycené mastné kyseliny 6 g
Vláknina 2 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační!

Žádné komentáře:

Okomentovat