neděle 7. října 2018

Ovesná kaše v palačince

Už jste tuhle kombinaci někdy zkoušeli? Já tedy ne, ale napadla mě hned ráno, když jsem dostala chuť na kaši i lívance a nevěděla jsem, na co ji mam větší 😄 No tak jsem si poradila trochu nezvykle, každopádně to byl velmi dobrý nápad, vznikl z toho až bych řekla takový koláček ❤ No a zaplulo to do mě jako malina 😄👌 Pro někoho moc velká snídaně, pro mě když nestíhám svačinu úplně ideální 👆
Mimochodem, vidíte ten čtyřlístek? 😄

RECEPT:

Palačinka:

40 g rýžové mouky 
5 g pudinkový prášek (příchuť dle libosti)
20 g odtučněného tvarohu
50 g mléka 
15 g proteinu (já měla vanilkový)
1 žloutek 

Kaše:

40 g ovesných vloček 
200 ml vody
1 bílek 
30 g odtučněného tvarohu
5 g pudinkového prášku
15 g protein
10 g arašídového másla 
2 g skořice 

POSTUP:

Nejprve jsem si udělala palačinku, na kterou jsem si smíchala mouku s proteinem a pudinkovým práškem, přidala tvaroh a žloutek a na závěr postupně ředila těsto mlékem. Palačinku jsem osmahla na troše kokosového oleje z obou stran a vystlala s ní misku. V hrnci jsem si přivedla k varu vodu, přidala do ní ovesné vločky, protein, pudinkový prášek, bílek, tvaroh, skořici a arašídové máslo. Vařila jsem, dokud kaše nezhoustla a přelila ji do palačinky 😊 Ozdobila jsem banánem a směsí ořechů a granátovým jablkem 😍


NUTRIČNÍ HODNOTY na celý recept:

630 kcal
Bílkoviny 45 g
Sacharidy 79 g z toho cukry 8 g
Tuky 13 g z toho nasycené mastné kyseliny 4,5 g
Vláknina 4 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační!

Žádné komentáře:

Okomentovat