neděle 7. října 2018

Zeleninová tarhoňa s tofu

Tohle je moje úplně první setkání s touto těstovinou, která, jak jsem se dočetla, je tradiční pro slovenskou a maďarskou kuchyni. I proto mě překvapilo, že když jsem tyhle těstoviny tahala z krabice od firmy @podravka_slovakia , vůbec jsem neměla tušení, o co kráčí 😂 Pro ty co taky neznají tarhoňu se jedná o semolinové těstoviny a musím říct, že jsem byla příjemně překvapena! 😄 Nečekala jsem od toho moc, ale ta chuť je fakt úplně úžasná, dokonce daleko lepší než u kuskusu 😊 Takže kdo neznáte, určitě vyzkoušejte 😊
Co vy, už jste někdy jedli tarhoňu a jestli ano, jak ji připravujete? 

RECEPT:

80 g tarhoňa (od @podravka_slovakia)
3/4 litru vody
1 kapka olivového oleje
25 g cibule
1 rajče
100 g tofu s chilli
70 g mrkve
50 g žampionů
Sůl
Pepř
Podravka Natur - sypký kořenící přípravek 

POSTUP:

Podle návodu si do 3/4 litru osolené vody dáme vařit 80 g tarhoni, vedle na pánvičce si na kapce oliváče osmahneme na kostičky nakrájenou cibulku, po chvilce přidáme na kostičky nakrájené rajče, mrkev, tofu, žampiony, osolíme, opepříme, můžeme přidat oblíbené koření (já přidala Podravku), trochu podlijeme vodou a necháme pod pokličkou chvilku podusit. Až nám tarhoňa nasákne veškerou vodu, přidáme ji na pánev ke zbytku směsi a pořádně promícháme. No a máme hotovo 😊 Navrch můžeme posypat parmazánem. 

NUTRIČNÍ HODNOTY:

459 kcal
Bílkoviny 25 g
Sacharidy 66 g z toho cukry 9,6 g
Tuky 10 g z toho nasycené mastné kyseliny 1,4 g 
Vláknina 6 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační!

Žádné komentáře:

Okomentovat