čtvrtek 25. října 2018

Vánoční minicheesecakes


Nemějte strach, možná by se zdálo, že jsem se dočista zcvokla, ale věřte mi, není tomu tak 😂 Pouze a jen jsem se zapojila do Vánoční challenge se značkou @legracie_czechia , v které jsme dostali za úkol vymyslet s jejich novou kolekcí Vánočních koleček v průběhu října nějakou jednoduchou vánoční baštu 😊 No a jelikož jsem nechtěla péct nic tradičního, vymyslela jsem si tyto vánoční mini cheesecakes ve zdravé verzi, jejichž základem jsou právě zmíněná ovocná kolečka ❤
Tak a teď upřímně, lekli jste se, když jste viděli tento příspěvek? 😂

RECEPT na 8 ks:

Korpus:

1/2 balení Vánoční štrúdl příchuť fíky a hřebíček 
20 g vlašských ořechů 
1,5 lžičky arašídového másla 
1/2 lžičky kokosového oleje

Krém:

3/4 balení ricotty
1 vejce
30 g vanilkového proteinu
1,5 lžičky medu
Citronová kůra 
Skořice 

POSTUP:

Nejprve si v mixéru rozmixujeme vlašské ořechy a po nich ovocná nepečená kolečka, smícháme dohromady a přidáme k nim rozpuštěný kokosový olej s arašídovým máslem. Pořádně promícháme. Muffinové formičky si vytřeme kokosovým olejem a na dno každé z nich vtlačíme připravenou směs. Poté smícháme ricottu spolu s vajíčkem, přidáme citronovou kůru, skořici, med a protein a rozdělíme na polovinu. Do jedné půlky jsem přidala pro zelenou barvičku trochu Matcha prášku. Na korpus vylijeme nejprve bílou vrstvu, na ní přijde hned zelená vrstva a dáme péct na 180° cca půl hodinky.

NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 ks:

111 kcal
Bílkoviny 7,5 g
Sacharidy 7 g z toho cukry 4,5 g
Tuky 6 g z toho nasycené mastné kyseliny 2,4 g
Vláknina 1,2 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační!

Žádné komentáře:

Okomentovat