čtvrtek 25. října 2018

Avokádové nepečené kuličky


Znáte to, když koupíte domu jedno avokádo, zděláte jen půlku a nevíte co s tou druhou? 😄 Takhle to u mě chodí celkem často, ale už konečně mám tip na to, jak prodloužit trvanlivost druhé půlky tak, aby do druhého dne nezhnědla. Musíte nechat půlku s peckou, nakrojenou část potřít trochou olivového oleje a nechat v lednici 😊 Tohle já praktikuju celkem často a můžu jen a jen doporučit 👌 Jinak chci upozornit, že tenhle recept je pouze a jen pro milovníky avokáda, jelikož je tam cítit, ale já si na nich moc pochutnala! 😍
A do jaké skupiny patříte vy - milovník avokáda nebo odpůrce? 😂 

RECEPT:

1/2 ks avokáda
1 lžička kokosového oleje
5 ml javorového sirupu
1 odměrka vanilkového proteinu
1 špetka soli
Vlašské ořechy na obalení 

POSTUP:

Nejprve vidličkou rozmačkáme avokádo, ke kterému přidáme protein, kokosový olej a javorový sirup, malinko osolíme a celou směs si dáme na 3 hodinky do mrazáku. Mezitím si rozmixujeme vlašské ořechy. Poté směs vyndáme, lžičkou odkrajujeme malé části, ze kterých vyválíme v ruce kuličky (je to trochu náročnější, protože těsto lepí, ale věřím, že to zvládnete 💪) a po jedné je obalíme v oříšcích a znovu rukou poupravíme do úhledného tvaru. Potom dáme do ledničky, tam mi krásně vydržely tři dny, nejsme je sežrali 🙊 Polila jsem je úžasnou hořkou čokoládou značky Hands off my chocolate z e-shopu @promlsouny😊

NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 kuličku:

51 kcal
Bílkoviny 2 g
Sacharidy 2 g z toho cukry 1 g
Tuky 4 g z toho nasycené mastné kyseliny 1 g
Vláknina 1 g

Žádné komentáře:

Okomentovat