středa 21. listopadu 2018

Tuňákové špagety s avokádem


Tahle fotka vystihuje to, co já si představuji pod pojmem nutričně kompletní jídlo 😊 Obsahuje dostatek sacharidů, tuků i bílkovin podle poměru, který si zvolíte, a můžu vám říct, že mě na několik hodin krásně zasytil! 😍 A to jsem ho ještě jedla ve vlaku z krabičky, takže jsem si příjemně zpestřila jízdu, protože ty špagety byly taaaak dobré 👌 A příjemným bonusem je rychlá příprava, která mi všeho všudy zabrala 20 minut 👍 
Jak vy si představujete nutričně kompletní oběd? 😊

RECEPT na 1 porci:

80 g celozrnných špaget (kupuji v @lidlcz)
1 malé avokádo (taky mam nejraději z lidlu)
1 lžička olivového oleje
100 g tuňáka ve vlastní šťávě 
1 stroužek česneku 
Citronová šťáva
Sůl 
Pepř 
Čerstvá petržel 
Tymián 

POSTUP:

Nejprve dáme vařit špagety do vroucí osolené vody. Vedle si rozehřejeme pánev s trochou oliváče, na který prolisujeme česnek, přidáme nasekanou petrželku a necháme rozvonět. Na pánev přidáme zcezeného tuňáka, zakápneme citronovou šťávou a promícháme, přidáme na kostičky nakrájené avokádo a osolíme, opepříme a dochutíme tymiánem. No a máme hotovo 😊


NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 porci:

609 kcal
Bílkoviny 35 g
Sacharidy 67 g z toho cukry 7 g
Tuky 18 g z toho nasycené mastné kyseliny 3,7 g
Vláknina 9 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační! 😊

Žádné komentáře:

Okomentovat