středa 7. listopadu 2018

Tapiokový pudink

Milí zlatí, dnešní fotka nepatří zrovna k mým oblíbeným, ale chci ji Vám sem dát, protože je to moje první zkušenost s tapiokou jako takovou, a tenhle pudink z ní mě nadchl daleko více, než například chia pudink 😍 Je to pro mě úplná novinka, takže jsem ráda, že jsem narazila na něco rychlého a moc dobrého, co můžu doporučit dál! 🌼 V pudinku nemohl chybět ani protein a trochu arašídového máslíčka od mé oblíbené značky @nuttamix , která mě jimi hojně zazásobila a za což jsem jim nesmírně vděčná ❤ No a do půlky jsem si dala modrou spirulinu, o které jsem již mluvila a kterou jsem čerstvě začala používat 😊
Tak mi dejte vědět, jestli už jste tapioku zkoušeli a pokud ano, tak v jaké formě 😘

RECEPT na 2 porce:

50 g tapiokových perel
150 ml vody
150 ml mléka dle vlastního výběru 
15 g proteinu v příchuti karamel káva 
1 lžička arašídového másla 

POSTUP:

Tapiokové perly důkladně propláchneme vodou a namočíme je na noc do 150 ml vody, aby nabobtnaly. Poté je za stálého míchání uvaříme ve 150 ml mléka do zhoustnutí, v průběhu přidáme i protein s aramáslem. 

NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 porci:

186 kcal
Bílkoviny 10 g
Sacharidy 27 g z toho cukry 4 g
Tuky 4 g z toho nasycené mastné kyseliny 2 g
Vláknina 1 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační! 😊

Žádné komentáře:

Okomentovat