středa 17. dubna 2019

Nesquik

Kdo by ho neznal že? Podle mě je fakt skvělý nápad udělat si vlastní domácí, který si myslím, že bude chutnat třeba i dětem! 👌 I bez cukru a klasické mouky chutná skoro jako originál 😄 Nápadem jsem se inspirovala u mé kolegyňky @fitnessrecepty v její krásné kuchařce, kde má spoustu zajímavých nápadů a skvělých inspirací, které by mě samotnou nikdy nenapadly 😍 Na fotce můžete vidět i balíček novinky od značky Big Boy v podobě kešu máslíčka s Ruby čokoládou, který jsem na nějakou fotku prostě musela použít, páč je fakt nádherný 😄 Kdo by nevěděl, tak tato čokoláda je vyrobena z kakaových bobů Ruby s přirozeně růžovou barvičkou, takže není vůbec dobarvovaná! Chuťově mi připomíná klasickou sladkou mléčnou čokoládu ❤ Tuto novinku najdete na @fitness007cz ✌

RECEPT:

75 g ovesných vloček 
10 g kakaa
30 g vanilkového proteinu 
20 g kokosového oleje 
20 g @cekankovy_sirup
1 vejce

POSTUP:

Ovesné vločky rozmixujeme na hrubší mouku, přidáme kakao, protein a promícháme. Kokosový olej rozpustíme a přidáme ke směsi, dále i čekankový sirup a vejce. Pořádně promícháme a v ruce tvarujeme malé kuličky, pokládáme na plech s pečícím papírem a dáme do trouby na 150° zhruba půl hodinky. V průběhu párkrát promícháme, aby se kuličky nepřichytily.

Žádné komentáře:

Okomentovat