středa 17. dubna 2019

Tuňákový těstovinový salát

Krásný den, na dnešek jsem si pro Vás připravila velmi jednoduchý recept na úplně boží jarní salátek, který je plný bílkovin a dobré zeleninky a věřím, že spoustě z Vás se trefím do vkusu! Já jako nerybožrout jsem schopná polknout zatím jen tři ryby, tuňáka (milujuuuu), makrelu (ale musí být uzená) a lososa. Jak jste na tom s rybama vy? Prosím, nenechte mě v tom samotnou 😂 Kapra prostě nepozřu 🙈 Každopádně se mi tahle kombinace chutí fakt povedla, tak doufám, že zaujme i Vás 😊 Jo a kdyby Vás zajímal tenhle naprosto dokonalý talíř, tak je prosím z @gastrostore.cz kde jich mají mraky! ❤

RECEPT:

80 g vrtulí (já použila celozrnné s přídavkem cvrččí mouky od @bon_nutrition )
1 menší plechovka tuňáka ve vlastní šťávě
Pár kapek oliváče
Pár kapek citronu
Pár kapek vinného octa
Rajčata
Paprika
Vejce natvrdo
Cibuka
Mozzarella
Jarní cibulka
Sůl
Pepř

POSTUP:

Postup spočívá hlavně v krájení 😄 Začneme tím, že si uvaříme těstovinky dle návodu. Veškerou zeleninu nakrájíme na drobno, ideálně na kostičky, stejně tak vejce a mozzarellu. Do ještě teplých těstovin přimícháme tuňáka a necháme vychladnout. Poté přimícháme zeleninku, vejce, mozzarellu, osolíme, opepříme a přikápneme oliváč, vinný ocet a citron.

Žádné komentáře:

Okomentovat