středa 17. dubna 2019

Termix

Dnes ráno jsem se nechala inspirovat receptem od @anetschneiderova , která dělala recept na termix a jelikož to bylo vlastně moje dětství, nemohla jsem recept nevyzkoušet 😍 Musím říct, že je to opravdu skvělý nápad na sváču, opravdu jsem si na tom moc pochutnala 👌

RECEPT na 4 porce:

1 smetana na vaření 12%
85 % hořká čokoláda (já použila Hand off my chocolate z e-shopu @promlsouny )
2 lžíce ricotty
3 lžíce nízkotučného tvarohu

POSTUP:

Do hrnce nalijeme smetanu, kterou přivedeme k varu a přidáme nalámanou čokoládu (množství podle chuti), necháme ji rozpustit za stálého míchání metličkou. Poté přidáme ricottu a tvaroh, rozmícháme, přelijeme do mističek a necháme vychladnout. Poté dáme do ledničky.

NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 porci:

201 kcal
Bílkoviny 6 g
Sacharidy 6 g z toho cukry 3 g
Tuky 16 g z toho nasycené mastné kyseliny 10 g
Vláknina 2 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační! 😊

Žádné komentáře:

Okomentovat