středa 17. dubna 2019

Ovocné koláčky


Dnes jsem dostala chuť na nějaký koláč a napadlo mě, že jsem ještě nikdy nezkoušela takové ty klasicky české koláče ani v normální verzi, a kupodivu ani ve zdravější! Tak jsem se do nich rovnou pustila 😍 Navíc jsem díky nové spolupráci s e-shopem @fitness007cz přišla na spoustu nových zdravějších vychytávek do kuchyně, které jsem se rozhodla zapojit do receptu a rovnou vám je i představím a předám stručný názor. Do těsta jsem přidala práškové arašídové máslo značky PB2, které se zařadilo do mých top výrobků 2018 a které na 1000% doporučuji nejen do pečení, ale i do kaší či jogurtu, protože ušetříte spousty kalorií, a zároveň dodáte chuť opravdového arašídového másla! Na náplň jsem vyzkoušela 3 ochucovadla řekněme. Prvním z nich je karamelový sirup, který je za mě fakt síla a doopravdy doporučuji spíš pro ochucení nějakého dezertu či kaše, než si ho lít rovnou do krku 🙊 Druhá náplň je ochucená čokoládovými flavdrops od MyProtein, které dle mého názoru chutnají trochu chemicky, ale při správném množství dodají příjemný čokoládový nádech a sladkou chuť 👌 Poslední náplň jsem ochutila Acai práškem od Bulk Powders a ten nejenže dodá příjemnou ovocnou chuť, ale i zároveň krásnou barvičku a hlavně, jedná se pouze o rozmixované plody acai sušené mrazem, takže ty za mě určitě ANO! 😍 No a nesmím zapomenout na ozdobičku v podobě mého nového oblíbence 85% čokolády od Johnny Doodle z e-shopu @promlsouny 🙊

RECEPT na 12 ks:

100 g rýžové mouky
80 g špaldové hladké mouky
2 lžičky práškového aramásla PB2 (@fitness007cz )
1 odměrka vanilkového proteinu
1 ks mozzarelly
2 vejce 
1 lžička medu
25 g mléka
Špetka sušeného droždí
Špetka soli
Vanilkový extrakt (nemusí být)

Náplň:

Tvaroh + dochucovadlo (já použila 3 různé viz výše) + ovoce nebo cokoli


POSTUP:

Do mísy dáme obě mouky, k nim přidáme práškové aramáslo, protein, sušené droždí a sůl. V mixéru rozmixujeme mozzarellu spolu s vajíčkem, ke směsi přidáme med, extrakt a přilejeme k suchým ingrediencím. Začneme vypracovávat těsto, případně doředíme trochou mléka. Poté necháme těsto cca půl hodinky vykynout (nevyleze moc, jen malinko). Předehřejeme troubu na 180° a připravíme náplň smícháním tvarohu a případně ochucovadla, do ruky vždy vezmeme kus těsta a uděláme z něj placičku ve tvaru kolečka, uděláme důlek a do něj dáme tvaroh. Na závěr navrch hodíme mražené ovoce. Pečeme zhruba půl hoďky. 

NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 ks: 

119 kcal
Bílkoviny 9 g
Sacharidy 13 g z toho cukry 1,2 g
Tuky 3,7 g z toho nasycené mastné kyseliny 2 g
Vláknina 1 g

Žádné komentáře:

Okomentovat