čtvrtek 1. srpna 2019

Bublanina

Tak přátelé, je to tady, první recept z mé nové kuchyně 😍 Vzhledem k tomu, že jsme dostali od rodičů mého milého domácí třešně a to pěkný kotel, nemohla jsem hned udělat nic jiného než bublaninu 💝 Jak je mým dobrým zvykem, ingredience jsem upravila ku obrazu svému, a vznikl parádní letní moučník, který určitě oceníte i v těchhle vedrech 👌 Což mi připomíná, že bych z té kuchyně mohla občas vylézt a hodit opalovačku, po zkouškovém jsem bílá jak stěna a mezi ostatními celkem svítím 🤣 Co vy, jak si užíváte tyhle slunečné dny? 💓 Cvičíte i v takových parnech?


RECEPT:

200 g špaldové mouky hladké 
60 g vanilkového proteinu (mám úplně nejlepší značky Biotech Bourbon Vanilla 👉 @fitness007cz ) 
2 lžíce třtinového cukru
1/2 pytlíku prášku do pečiva 
5 vajec
2 lžíce oříškového másla (já použila pistaciove značky Lifelike 👉 @fitness007cz ) 
1 lžíce kokosového oleje
150 ml mléka 
Citronová kůra 
Třešně 

POSTUP: 

Třešně si opláchneme a vyndáme pecky. V míse smícháme vejce spolu s cukrem a citronovou kůrou a vyšleháme spolu do husté pěny (šlehala jsem celkem dlouho). Poté zašleháme oříškové máslo, přidáme rozpuštěný kokosový olej, naředíme mlékem a pořádně promícháme. Přidáme prášek do pečiva a postupně přidáváme mouku. Formu vytřeme kokosovým olejem a vysypeme moukou, nalijeme do ní těsto a vmačkáme třešně dovnitř i na povrch. Pekla jsem na horkovzduch na 150°C asi 35 minut. 

NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 porci:

181 kcal
Bílkoviny 11 g
Sacharidy 20 g z toho cukry 5 g
Tuky 6,2 g z toho nasycené mastné kyseliny 3 g
Vláknina 1,5 g

Žádné komentáře:

Okomentovat