čtvrtek 1. srpna 2019

Laskonky

Do tohoto receptu jsem se rozhodla vyzkoušet @mujbilek.cz , jelikož jsem nevěřila, že tyto sušené bílky půjdou reálně smíchat s vodou a vyšlehat, a ono fakt že jo 😂 To jsem překvapila sama sebe musím říct! Jsou k sehnání na @fitness007cz a za mě super věc v tom, že jeden balíček obsahuje deset sušených bílků, tedy abyste mohli využít jen bílek a nikoli žloutek, nemusíte vymýšlet, kam se zbylým žloutkem, v nejhorším případě vyhazovat 🙈 Stačí jen pořádně promichat s vodou a pak už s ním lze nakládat jako s klasickým, takže zase fajn vychytávka 😊 Laskonky z něj chutnaly moc dobře, ještě jsem je promazala čekanko arašídovým krémem, který mi sice moc chutná, ale trochu mává s mým zažíváním 🙊

RECEPT:

3/4 balení @mujbilek.cz (nebo 7 bílků)
2 lžíce xylitolu
1 lžíce třtinového cukru
3 lžíce kokosové mouky

POSTUP:

Nejprve vyšleháme bílky v sníh a průběžně přišleháváme i xylitolu, dokud není sníh opravdu tuhý. Poté přidáme po lžíci kokosovou mouku a opatrně promícháváme. Na plech na pečící papír pomocí lžičky vytvoříme laskonky a vložíme do vyhřáté trouby na 110°. Sušíme asi hodku.

NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 ks bez náplně:

27 kcal
Bílkoviny 2,3 g
Sacharidy 2,7 g z toho cukry 2 g
Tuky 0,2 g z toho nasycené mastné kyseliny 0,2 g
Vláknina 1,2 g

Žádné komentáře:

Okomentovat