čtvrtek 1. srpna 2019

Obalovaná kuřecí prsa s bramborem

Já myslím, že už z fotky je znát, jak strašně dobré tohle jídlo je! Nevěřím tomu, že ty stripsy jsou takhle vynikající a z trouby! Bez oleje! Mazec 😍 Tu nejlepší chuť dělá právě obalovací směs Italská bylinka od značky @greenapotheke , jejímž základem je cizrnová a kukuřičná mouka spolu se spoustou koření 😍 Složení je vážně echt gold a balení stojí 42 kaček, takže poměr cena kvalita guud, co myslíte vy? Brambory jsem hodila do @delimano.czhorkovzdušné fritézy, ostatně jak to s nimi dělám vždycky, pouze jsem je okořenila 👌 Ale chyběla mi tam kapka oliváče, takže příště 😂 No to bychom měli sacharidy a bílkoviny, teď ještě doplnit tuky čím jiným nežli 👉 🥑. Ale bacha na něj, tváří se strašně zdravě, ale na 100 g obsahuje přes 23 g tuku 🙊 Takže jasně, je zdravý, ale s mírou 👍 A barvičky doplněny zeleninou, co byla v lednici 👌 Teď mi řekněte, jakou zeleninu volíte k hlavním chodům nejraději vy? 😊

RECEPT:

Brambory (množství individuální)
Kuřecí prsa (to samé)
Obalovací směs italská bylinka (tuto mám z @greenapotheke , ale můžete takto využít i neslazené cornflakes, mají v @dm_cesko)
Sůl
Pepř
Koření (pálivá paprika, provensálské bylinky)
Vejce na obalení

POSTUP:

Brambory omyjeme, oloupeme, nakrájíme na půlměsíčky, nasolíme, opepříme, okořeníme (já volila papriku a provensálské bylinky) a hodíme buď do horkovzdušné fritézy, nebo na plech. Ideálně je zakápneme oliváčem a pečeme dozlatova. Kuřecí maso očistíme, nakrájíme na malé stripsy a nasolíme. Rozklepneme do misky vejce, které vidličkou rozšleháme, do další misky připravíme obalovací směs. Kuře obalíme ve vajíčku, poté ve směsi a pokládáme opět na pečící papír. Pečeme na 180° taktéž dozlatova. Doplníme zeleninkou a je hotovo 👌

Žádné komentáře:

Okomentovat