čtvrtek 1. srpna 2019

Lněný knedlík

Je možný, že si teď říkáte, že jste čekali recept spíš na šípkovou omáčku s kytou z divočáka, kterou můžete vidět na fotce, ale! Dokud to nevypiluju tak, aby se na to dalo i koukat, tak ho sem nedám 😊 Ovšem kdo by měl zájem, vyfotím a pošlu originální recept z naší místní kuchařky Speciality ze zvěřiny👌 Popravdě jsem na šípkovou dostala strašnou chuť a zároveň jsem viděla konečně příležitost vyzkoušet ten slavný LowCarb knedlík, který si nedáte jen tak k něčemu že jo 😃 Co si budem, domácí bramborový knedlik, který jsem dělala taky, je úplně o něčem jiném, ale upřímně mě celkem překvapilo, že i tento se dá jist, přestože je jen z mála ne úplně obvyklých ingrediencí 😍 Co ale musím upozornit, chutná spíš jako houskový, což je asi logické 😊
Máte taky nějaký zajímavý recept na Low Carb knedlík? 🤔

RECEPT:

20 g zlatého lnu (mám od @greenapotheke)
1 vejce
1 a půl lžičky psyllia
1 lžička kokosového oleje
Kypřící prášek
Sůl

POSTUP:

Všechno společně nacházíme do výkonného mixéru a chvilku rozmixujeme na jemno, poté přelijeme do oválného hrnečku a dáme do mikrovlnky na 2 minutky max. No a pak jen váleček vyndáme a nakrájíme 👌

NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 knedlík:

23 kcal
Bílkoviny 1,2 g
Sacharidy 0,4 g z toho cukry 0 g
Tuky 1,8 g a nasycené mastné kyseliny 0,7 g
Vláknina 2 g

Žádné komentáře:

Okomentovat