čtvrtek 1. srpna 2019

Minivafličky do jogurtu

Ráno mě pěkně honila mlsná, takže jsem hned vyndala vaflovač a přemýšlela, co s ním 😊 A nemusela jsem přemýšlet dlouho, nechtěla jsem jíst nic extra sladkého, ani nic vyloženě slaného, tak jsem to vyřešila kompromisem a dala si nakyslý řecký jogurt plný těchto minivafliček 👌 Mimochodem, pokud chcete tip na kvalitní vaflovač za dobrý peníz, jednoznačně můžu doporučit z @lidlczznačky Silvercrest! Zkusila jsem pár vafliček udělat bez použití kokosového oleje a nebyl jediný problém, těsto se ani trochu nelepilo a vafličky z něj šly krásně vyndat, takže za mě maximální spokojenost!

RECEPT na hooodně vaflí:

80 g rýžové mouky hladké (používám jemnou od znčky @greenapotheke )
25 g vanilkového proteinu (používám Biotech USA Bourbon Vanilla z @fitness007cz )
1 vejce
90 g mléka
1 lžička arašídového másla (použila jsem v příchuti Slaný karamel značky Bigboy opět @fitness007cz )

POSTUP:

Všechny ingredience pečlivě smícháme dohromady metličkou tak, aby nevznikaly hrudky, a poté pomocí čajové lžičky vytváříme malé vafličky na nahřátém vaflovači. 

NUTRIČNÍ HODNOTY na celý recept:

547 kcal
Bílkoviny 36 g
Sacharidy 74 g z toho cukry 8,8 g
Tuky 13 g z toho nasycené mastné kyseliny 4,19 g
Vláknina 1 g

Žádné komentáře:

Okomentovat