čtvrtek 1. srpna 2019

Banánová bagetka

To je tak, když už se konečně dokopete udělat banánový chlebíček, ale jaksi k němu nemáte formu 😂 No nevadí, trocha kreativity, vy stačila jsem si s klasickou skleněnou formou běžně používanou spíše na maso 🙊 Sice na množství těsta byla forma pořád moc velká, ale jak z názvu víte, holt z toho po krájení vyjdou takovéhle roztomilé bagety 😂👌 A jsou moc dobré, už mi na ně chodí i můj milý a vymlouvá se na holuba 😂🙈 Takže pokud máte doma moc banánů a nevíte, kam s nimi, zkuste tohohle recepťu, určitě vám přijde vhod 😊 Receptů na banánový chlebik jsem viděla spousty, tak mi dolů určitě dejte vědět, jaký je ten váš 😊

RECEPT:

◾2 banány
◾2 vejce
◾150 g řeckého jogurtu (ideálně Milko)
◾2 lžíce tekutého arašídového másla (používám značky Bigboy a strašně mi ta konzistence sedí 👉 @fitness007cz)
◾20 g rozpuštěné hořké čokolády (používám z Lidlu 81%)
◾Par kapek flavdrops (nemusí být).
◾150 g špaldové mouky celozrnné jemné (klidně i hladké, já mám Nominal)
◾45 g mandlové mouky (používám od Lifelike 👉 @fitness007cz )
◾2 lžíce vanilkového proteinu (mám od Biotech USA Bourbon Vanilla 👉 @fitness007cz )
◾4 lžičky kakaa
◾1 lžička kypřícího prášku
◾1 lžíce xylitolu (nebo třeba třtinový cukr) 

POSTUP:

Banány rozmačkáme vidličkou, přidáme vejce, jogurt, arašídové máslo, rozpuštěnou čokoládu, pár kapek flavdrops a pořádně promícháme. Poté přidáme kakao, kypřící prášek, xylitol a postupně vmícháme špaldovou mouku a mandlovou. Formu vymažeme máslem a vysypeme moukou, vylijeme připravené těsto a pečeme 40 minut na 160°C na horkovzduch (nebo 180°C normálně). 


NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 kousek:

57 kcal
Bílkoviny 4 g
Sacharidy 5,5 g z toho cukry 1,5 g
Tuky 2,3 g z toho nasycené mastné kyseliny 0,5 g
Vláknina 1 g

Žádné komentáře:

Okomentovat