čtvrtek 1. srpna 2019

Nepečený flapjack

Tak Vám něco povím 😄 Včera jsem si koupila Flapjack 😲 Bylo to z prostého důvodu 👉 Jeli jsme do divadla s vědomím, že v něm strávíme přibližně tři hodiny, včetně cesty to dává dohromady krásných 5 hodin mimo domov 🤔 Příprava svačiny nepřipadala v úvahu, protože následující den (tedy dnes) mě čekala zkouška, a v těchto situacích já nemám ani minutu (kromě událostí domluvených půl roku dopředu jako včera 🙈). Takže dál, tyčku jsem koupila, protože ji znám z celého instagramu křížem krážem, vylezu z krámu a po cestě koukam na složení (chytré, vím 😄). No to jsem se zase jednou pobavila. Takových řádků? A slov co neznám? To jsou pro mě hned dva první ukazatele toho, že to nebude úplně príma. Tak mě to dostalo, že jsem nelenila, a dnes si udělala doma svoje, žádný glukózo-fruktózový sirup a glukózový sirup ještě navrch a tuna náhražek, jen pár poctivých ingrediencí a jak je to výborné!

RECEPT na cca 5 ks:

70 g na hrubo mletých ovesných vloček
30 g mandlové mouky (používám od Lifelike 👉 @fitness007cz )
15 g konopné semínko (mám z @greenapotheke )
30 g mandlového másla (mám od BigBoy 👉 @fitness007cz )
30 g @cekankovy_sirup
30 g medu
20 g kokosového oleje
Lyofilizované ovoce 

POSTUP:

Nejprve si rozmixujeme vločky na hrubou mouku, přidáme k ní mandlovou, lyoovoce a vmícháme konopné semínko. Kokosový olej rozpustíme spolu s medem a mandlovým máslem na plotně a poté přilijeme ke směsi. Přidáme ještě čekankový sirup a pořádně promícháme. Poté směs vezmeme do rukou, zahřejeme a spojíme v jedno těsto. Dáme ji mezi dvě kuchyňská prkénka a stlačíme tak, aby vznikla placka. Rukama tvar upravíme do obdélníku a dáme na hoďku až dvě do ledničky. Poté rozkrájíme, můžeme polít čokoládou a dozdobíme.

NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 ks:

212 kcal
Bílkoviny 6 g
Sacharidy 16 g z toho cukry 6 g
Tuky 13 g z toho nasycené mastné kyseliny 4,4 g
Vláknina 6 g

Žádné komentáře:

Okomentovat