čtvrtek 1. srpna 2019

Mandlové tartaletky

Já si zkrátka nemůžu pomoct, ale za mě jsou tartaletky jedním z nejhezčích dezertů na oko vůbec 😍 Vždycky když je udělám, vnímám je spíš jako dekoraci a je mi je dost líto jíst 😄 Máte to tak taky s něčím? ❤ Já je ráda zdobím hlavně ovocem, dnes jsem použila sušené mrazem, jelikož tím značně prodloužím trvanlivost celého dezertu, čerstvé jahody už po dvou dnech moc nevypadají a želatinu se mi použít nechtělo 😄 Toto lyofilizované ovoce mám moc ráda od Mixit a příjemně mě překvapilo, že jsem tuto značku našla na svém milovaném e-shopu @fitness007cz 👌 A teď už k receptu 😊

RECEPT na 6 ks:

100 g mletých ovesných vloček na jemno
85 g mandlové mouky (mám od Lifelike z e-shopu @fitness007cz )
40 g proteinu (použila jsem vanilkový)
1 vejce
50 g vody
20 g @cekankovy_sirup
Náplň:
1/2 balení ricotty
20 g proteinu (vanilkový)
Dochutila jsem novinkou u mě doma 👉 Proteinella Salted Caramel od Body Labu (@fitness007cz ) a je to strašná dobrota!! 


POSTUP:

Smícháme mouku z mletých vloček a mandlovou mouku, přidáme protein a promícháme. Přiklepneme vajíčko, přilijeme čekankový sirup a vodu. Postupně vypracujeme hladké těsto, které mírně lepí. Do silikonové formičky na muffiny lžičkou vtěsnáme těsto tak, abychom okopírovali tvar formiček a dáme péct na 180° 30 minutek (pro jistotu jsem formičky vymazala máslem). Mezitím si připravíme krém smícháním ricotty, proteinu a proteinelly. Po dopečení necháme vystydnout, poté naplníme, ozdobíme. 

NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 ks:

248 kcal
Bílkoviny 16 g 
Sacharidy 15 g z toho cukry 2 g
Tuky 13 g z toho nasycené mastné kyseliny 3 g
Vláknina 4 g

Žádné komentáře:

Okomentovat