pátek 24. ledna 2020

Bezkalorický džem


Když jsem minulý týden dělala marmeládu z meruněk se spoustou cukru, přemýšlela jsem nad alternativou, která bude daleko méně kalorická, za to podobně chutná. Našla jsem tubus s lyofilizovaným ovocem od Mixit (seženete na @fitness007cz 💝) a popátrala na pinterestu, zda by se s tím dalo pracovat. No a ono jo! Vystačíte si pouze právě s výše zmíněným mrazem sušeným ovocem a vodou! Já pro co nejnižší kalorickou hodnotu volila ovoce lesní, ale samozřejmě můžete použít kterékoli touto formou upravené 👌 A jak na to?

RECEPT:

Lyofilizované ovoce
Horká voda
(můžete dosladit sirupem, ale není nutné, já to nechala takto a za mě luxus!) 


POSTUP:

Ovoce dáme do mističky a zalijeme uvařenou vodou. Necháme půl hodinky stát. Poté vodu zcedíme, ovoce hodíme do mixéru a rozmixujeme do hladka. No a je hotovo 😍

Žádné komentáře:

Okomentovat