čtvrtek 30. ledna 2020

Brownies vafle

Ani bych se nedopočítala, kolik dní jsem už neměla vafli, lívance nebo palačinky 🙊 A ani nevím proč, přitom je tak miluju 😍 Možná jsem už líná si je připravovat, radši se odbydu ovesnou kaši a jsem spoko, no o to víc jsem si tu dnešní snídani vychutnala ❤️ A věřím, že si pochutnáte se mnou, protože tu pro Vás mám i recept 👍

RECEPT na 2 velké vafle:

80 g špaldové mouky hladké
1 ks vejce
10 g kakaa
25 g horké čokolády (já použila 95% z @lidlcz)
25 g protein (já použila vánoční Biotech USA z @fitness007cz*)
15 g arašídového másla
2 g kypřícího prášku
145 g mléka
1 špetka soli 
*sleva s kódem jidlemkezdravi při nákupu nad 500 Kč ❤️ 


POSTUP:

Hořkou čokoládu si rozpustíme a smícháme se zbylými ingrediencemi, rozehřejeme vaflovač a opečeme vafli (pokud máte kvalitní, ani nepotřebujete tuk). Pokud máte radši vafli hodně sladkou, přidejte si ještě sladidlo, mě to takhle stačí, protože si ji pak ještě poliju sladkou čokoládou 🙊❤️ 


NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 vafli:

408 kcal
Bílkoviny 25 g
Sacharidy 36 g z toho cukry 4,4 g
Tuky 16 g z toho nasycené mastné kyseliny 7 g
Vláknina 6 g

Žádné komentáře:

Okomentovat