čtvrtek 30. ledna 2020

Sýroví pizza šnečci

Vzhledem k tomu, že v odpovědích ve stories v souvislosti se silvestrovskými dobrotami se nejčastěji objevili právě pizza šnečci, jsem se rozhodla je vyzkoušet ve verzi bez klasické mouky 😊 Těsto by se dalo považovat určitě za LowCarb, ale moje náplň v nich už úplně ne 😂 První LC pizza šneky jsem viděla u @waytohealth__ a v tu chvíli jsem věděla, že je jednou vyzkouším 😊 Pak jsem ale narazila na jinou verzi na pinterestu, a rozhodla jsem se tyto dva recepty mixnout. No a výsledek je rozhodně více než vydařený, nečekala jsem, že budou až takhle chutné 😍 Ale abych k vám byla úplně upřímná, stejně jsem dnes nakoupila listové těsto a udělám zítra na stůl i klasiku 😂

RECEPT na 15 ks:

125 g mozzarelly
100 g Paloučku (nebo Lučiny)
100 g kokosové mouky (mám z @fitness007cz)
1 vejce
Sůl
Provensálské byliny
Náplň (šunka, sýr, protlak nebo kečup)


POSTUP:

Nejprve na plotně rozpustíme nastrouhanou mozzarellu spolu s paloučkem, poté odstavíme a do ještě teplé směsi přidáme vejce, kokosovou mouku a sůl. Prsty pořádně prohněteme a vytvoříme kompaktní těsto, které vložíme mezi dva pečící papíry. Válečkem ho rozválíme na obdélník, potřeme kečupem, přidáme šunku a sýr, posypeme provensálským kořením a ještě za tepla zarolujeme do rolády. Poté nakrájíme na zhruba 1 cm široká kolečka a položíme na plech. Pečeme zhruba 15-20 minut na 180°. 


NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 šneka:

107 kcal
Bílkoviny 7,5 g
Sacharidy 3 g z toho cukry 2 g
Tuky 6,5 g z toho nasycené mastné kyseliny 4 g
Vláknina 3 g

Žádné komentáře:

Okomentovat