čtvrtek 30. ledna 2020

Kuřecí nudličky s rýžovými těstovinami

Už od dnešního rána jsem věděla, že mám chuť na něco neobvyklého a hlavně barevného, a napadlo mě, že bych si mohla udělat rýžové nudle s masem 🙊 Po zjištění, že rýžové nudle nemám, mě naštěstí zachránila rýžová vřetena od @greenapotheke, které mají sice jiný tvar, ale chuťově jsou prakticky stejné 😊 Nechala jsem se velmi volně inspirovat vietnamským jídlem Bún bò Nam Bô, které už chci dlouho vyzkoušet a po uvaření oběda ho chci zkusit ještě víc 😂 Omáčkou jsem se inspirovala u @mycookingdiary.cz ❤️ 


RECEPT:

Rýžová vřetena (mám z @greenapotheke*)
Kuřecí prsa
Rybí omáčka
Mrkev
Ledový salát
Okurka
Arašídy
Rybí omáčka
Řepkový olej
Sůl
Pepř
Omáčka:
Voda
Třtinový cukr
Ocet
Česnek
Rybí omáčka
Sůl
Pepř * s kódem JIDLEMKEZDRAVI10 sleva 10% při nákupu nad 400 Kč

POSTUP:

Nejprve si připravíme maso. Kuřecí prsa umyjeme, očistíme a nakrájíme na tenké nudličky. Dáme do mísy, nasolíme, přidáme pepř a rybí omáčku. Takto naložené necháme stranou. Poté omyjeme a nakrájíme zeleninu, mrkev a okurku na tenké nudličky, ledový salát na větší kousky a dáme stranou. Poté nasucho opražíme nadrobno nasekané arašídy na pánvi. Ty pak dáme stranou k zelenině a na stejnou pánev kápneme trochu řepkového oleje a vložíme naložené maso. Vedle dáme do osolené vody do hrnce vařit těstoviny podle návodu. Mezitím připravíme omáčku. Na plátky nakrájený česnek dáme do mističky, přidáme zhruba dvě lžíce třtinového cukru, dvě lžíce octa a dvě a půl lžíce rybí omáčky. Směs zalijeme vroucí vodou, osolíme a ochutnáme, zda je omáčka akorát kyselá a slaná zároveň. Do talíře servírujeme zeleninu, poté zcezené nudle, které důkladně prolijeme připravenou omáčkou, poté přijde na řadu maso a arašídy. No a dílo je hotovo 👍

Žádné komentáře:

Okomentovat