pátek 24. ledna 2020

Cruffiny


Moc mě těší Váš zájem o recept na Cruffiny! Popravdě touhle formou to možná budu dělat častěji, protože pokud nevíte, tak čím víc komentářů u fotky, tím větší dosah fotka má a tím pádem se i zobrazuje více lidem. Jde mi hlavně o to, že se kolikrát příspěvek nezobrazí ani lidem, co mě sledují, což mě samozřejmě mrzí. Každopádně zpět k receptu. Tenhle nápad na mě vyskočil na pinterestu a mě úplně pohltil! Kynuté těsto srolovat a dát do mufinovych forem? To je prostě další kreativní využití formicek, co už jistě doma máte! Tak šup na to👇

RECEPT na 10 ks:

▪️250 g hladké špaldové mouky
▪️45 g  třtinového cukru ▪️6 g skořice
▪️1 ks vejce
▪️30 g másla
▪️60 g mleka
▪️20 g čerstvého droždí
Náplň:
Walden farms karamelovy sirup (seženete na @fitness007cz)

POSTUP:

Nejprve si do mísy dáme mouku a skořici. V hrnečku si rozetřeme droždí se lžičkou třtinového cukru, poté ohřejeme na plotýnce mléka a jednu polévkovou lžíci k droždí přidáme. Pořádně promícháme a necháme vzejít kvásek. Mezitím v další misce metličkou vyšleháme vejce s rozpuštěným máslem a zbytkem cukru. Tuto směs přilijeme k mouce, stejně tak kvásek přidáme zbytek teplého mléka a vypracujeme mírně lepive těsto. Pokud se lepí moc, malinko podsypeme moukou. Poté necháme vykynout, dokud těsto nezdvojnásobí objem.
Poté se přesuneme na pomoučněný vál. Z těsta vyválíme placku a radýlkem krájíme cca 5 cm silné a hodně dlouhé proužky. Každý zvlášť potřeme karamelovým sirupem a zarolujeme do roládky. Roládku přeneseme do formičky na muffiny (pokud máte silikonovou, nemusíte ji vymazat). Roládku malinko stlačíme do formičky směrem dolů. Dobrovolně ještě lze vyválet hady, srolovat do šneka a navrch roládky položit a připlácnout pro hezčí tvar. Takto připravené roládku pečeme na 180° zhruba 20 minutek.

NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 cruffin:

140 kcal
Bílkoviny 4,4 g
Sacharidy 22 g z toho cukry 4 g
Tuky 3,4 g z toho nasycené mastné kyseliny 1,7 g
Vláknina 2 g

Žádné komentáře:

Okomentovat