pátek 24. ledna 2020

Dort s čokoládovým krémem

Krásný den,
už tak dlouho jsem neudělala nějaký moc dobrý čokoládový dortík, ale protože se mi na něj fakt sbíhaly sliny, tak jsem si jeden takový odlehčenější vytvořila. Korpus je vážně vynikající, jak chuťově, tak i konzistencí, a to v něm není ani špetka klasické mouky 👍 Vzhledově jsem se nechala inspirovat krtkovým dortem, jelikož mi korpus malinko vyběhl, takže jsem ho seřízla a nadrolila tuhle část korpusu na krém 👌

RECEPT forma 11 cm:

▪️150 g mandlové mouky (mám od Lifelike z @fitness007cz)
▪️150 g čirokové mouky (mám od @greenapotheke, lze nahradit klasickou špaldovou 👌)
▪️30 g kokosového cukru (👉@fitness007cz)
▪️15 g kakaa
▪️1 lžička skořice
▪️25 g čokoládového proteinu
▪️3 vejce - bílky a žloutky zvlášť
▪️30 g arašídového másla (mám jemné značky BigBoy @fitness007cz)
▪️40 g Walden farms karameloveho sirupu (lze nahradit jiným sirupem)
▪️230 g mléka
▪️2 g kypřícího prášku

Krém :

1 balení tvaroh odtučněný
1 balení tvaroh jemný v kostce
Protein
Kakao
Kokosový cukr
Flavdrops (mohou být)
Marmeláda

POSTUP:

V mise smícháme sypké ingredience jako mouky, kokosový cukr, skořici, kypřící prášek, kakao a protein, poté přidáme aramáslo, žloutky, sirup a mléko. Celé pořádně promícháme. Vedle vyšleháme bílky na sníh a opatrně přimícháme k testu pomocí stěrky (zespodu od krajů doprostřed) tak, aby sníh nespadl. Formu vymažeme máslem, vložíme pečící papír a vlijeme těsto. Pečeme na 190° zhruba 40 minut. Na náplň si promícháme tvaroh oba druhy, přidáme protein, kakao a kokosový cukr, znovu promícháme a společně vyšleháme. Necháme odpočinout v lednici. Po upečení dortu ho necháme vychladnout, seřízneme vršek korpusu, na zbytek korpusu natřeme marmeládu, na ni navrstvíme krém, pomocí stěrky krém rovnoměrně rozprostreme a na závěr nadrolíme odříznutý korpus na vršek dortu. Necháme ztuhnout v lednici👍

NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 porci:

313 kcal
Bílkoviny 21 g
Sacharidy 26 g z toho cukry 6,5 g
Tuky 14 g z toho nasycené mastné kyseliny 2,5 g
Vláknina 4 g

Žádné komentáře:

Okomentovat