pátek 24. ledna 2020

Sýrovo-smetanová omáčka


Po tomhle receptu byla celkem poptávka, tak jsem si říkala, proč ho nesdílet, přeci jen je to další tip na chutný oběd a těch není nikdy dost. Zajímá mě, zda je pro Vás smetana sprosté slovo, nebo si ji i v redukci bez výčitek dopřejete? Já to třeba úplně nehrotím, sem tam si ji s chutí dám a výčitky vážně nemám, protože se nejedná o žádný jed, když se v ní zrovna denně neutápíte 👍 Tenhle oběd kombinuje relativně vyváženě všechny makroživiny, jen bych doporučila k němu připojit i vlákninu v podobě zeleniny (třeba u mě byla zelenina po obědě formou dezertu 😂). Jinak tohle jídlo zrovna fotogenické není a tak se že srandy zeptám, jaké jídlo je podle vás úplně nejvíc nechutné na fotce, ale reálně je výborné? Za mě vede lečo 🙊😂 


RECEPT cca 4 porce:

▪️Těstoviny (já zvolila svá oblíbená zeleninová vřetena značky @greenapotheke)
▪️1 velká cibule
▪️4 kuřecí prsa
▪️Žampiony množství dle chuti
▪️200 g smetany na vaření 12%
▪️60 g lučiny (taveňákům se zdárně vyhýbám)
▪️4 plátky eidamu
▪️Sůl, pepř, grilovací korení
▪️Kapka oblíbeného oleje nebo kousek másla

POSTUP:

Těstoviny uvaříme podle návodu. Nakrájíme si cibulku a žampiony na drobno a na trošce tuku cibulku zesklovatíme. Poté omyjeme a očistíme kuřecí prsa, nakrájíme na kostičky a osolíme, opepříme a potřeme grilovacím kořením. Přidáme maso k cibuli, poté přidáme žampiony a pod pokličkou necháme pustit šťávu. Po chvilce přilijeme smetanu, přidáme lučinu a nastrouhaný eidam. A je hotovooo.

NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 porci:

542 kcal
Bílkoviny 32 g
Sacharidy 70 g z toho cukry 5 g
Tuky 13 g z toho nasycené mastné kyseliny 7,2 g
Vláknina 0,5 g

Žádné komentáře:

Okomentovat